Česta pitanja i odgovori
Možete rezervirati putovanje putem naše web stranice, telefonski ili osobno dolaskom u našu agenciju.
Plaćanje se obično vrši transakcijski (preko računa), putem kreditne kartice ili gotovinom u agenciji. Neki paketi zahtijevaju uplatu avansa ili puni iznos unaprijed.
Ukoliko stranka uplati, a određeno putovanje se stornira od strane organizatora putovanja, iznos u vraćamo u cijelosti. Novac također možemo prebaciti za neko drugo putovanje u dogovoru sa strankom.
Uplata je naša sigurnost da će putnik zaista ići na određeno putovanje. U protivnom, putnik se u međuvremenu može predomisliti, te ukoliko postoji više takvih putnika, naš autobus, avion ili hotel mogu ostati prazni.
Možemo vam ponuditi različite opcije osiguranja putovanja, uključujući osiguranje od otkaza putovanja, putno osiguranje i osiguranje prtljage.
Agencija Maremonti Istra d.o.o. nudi kupnju police zdravstvenog osiguranja, u ovom trenutku to se odnosi na Wiener Osiguranje.
Politike otkazivanja i povrata novca ovise o vrsti paketa. Obično važi određena naknada za otkazivanje, a povrat novca može biti djelomičan ili potpun, ovisno o vremenu otkazivanja. Više u Općim uvjetima putovanja.
U tom se slučaju primjenjuju otkazni uvjeti iz Općih uvjeta putovanja.
Cijena putovanja obično uključuje smještaj, prijevoz, obroke i aktivnosti navedene u paketu, odnosno sve što je navedeno pod CIJENA UKLJUČUJE. Moguće su i dodatne naknade za dodatne usluge ili aktivnosti, navedeno pod CIJENA NE UKLJUČUJE.
Potrebne putne dokumente i vize ovise o odredištu i vašem državljanstvu. Naši agenti će vam pružiti informacije i pomoći vam oko ovih formalnosti.
Za putovanja u zemlje EU hrvatskim državljanima potrebna je važeća putovnica ili osobna iskaznica koja mora vrijediti još najmanje 3 mjeseca od datuma povratka. Za putovanje u zemlje izvan EU hrvatskim državljanima potrebna je važeća putovnica koja mora vrijediti najmanje 6 mjeseci od datuma povratka.
U slučaju hitnih situacija tijekom putovanja, možete nas kontaktirati za pomoć. Ako imate osiguranje putovanja, ono bi moglo pokriti određene troškove ili pružiti pomoć u hitnim situacijama.
Politike za djecu i kućne ljubimce variraju ovisno o destinaciji i dobavljaču usluga. Neki hoteli i aviokompanije imaju ograničenja ili dodatne naknade za djecu i kućne ljubimce.
Politika promjena rezervacije također ovisi o dobavljaču usluga. U većini slučajeva, promjene su moguće uz odgovarajuće naknade i dostupnost.
Molimo vas da nas unaprijed obavijestite o bilo kakvim posebnim zahtjevima kako bismo se potrudili prilagoditi vašem iskustvu putovanja. Ovisno o dostupnosti, trudit ćemo se udovoljiti vašim zahtjevima.
U poslovnicama agencije Maremonti Istra d.o.o. je moguće kupiti poklon bonove za putovanje. Bonovi traju do 12 mjeseci za putovanje po izboru i nije ih moguće unovčiti. Mogu se iskoristiti za sve aranžmane osim za kupnju ulaznica i avio karata. Mogu se koristiti za plaćanje dijela ili cijele vrijednosti putovanja ili druge usluge povezane s putovanjem. Iznos Poklon Bon-a možete odrediti sami.